روش هاي افزايش فالوور واقعي اينستاگرام
۱- حساب اينستاگرام خود را بهينه كنيد
وقتي براي افزايش فالوور اينستاگرام برنامه ريزي ميكنيد، يكي از اولين كارهايي كه بايد انجام دهيد، بهينه كردن صفحه اينستاگرام كسبوكارتان است.
توضيحات صفحه اينستاگرام برند خود را مانند صفحه اصلي وبسايتتان ببينيد. بدون يك عكس پروفايل و توضيحات مناسب برند، بدون يك آيدي مناسب، بدون درج اطلاعات تماس و … افراد چطور برند شما را تشخيص دهند؟
شايد تعجب كنيد، ولي خيلي از برندها به طور كامل فراموش كردهاند كه بايد در مورد كسبوكار خود توضيح دهند، آنها تنها يك لينك به صفحه وبسايت خود درج كردهاند و توقع دارند افراد بدون شناخت آنها روي لينك كليك كنند.
اگر ميخواهيد افراد روي لينك شما كليك كنند، پس بهتر است ابتدا خود را به خوبي معرفي كنيد و در ادامه آنها را تشويق به كليك كنيد. اينكه چه لينكي را قرار دهيد كاملا به استراتژي بازاريابي اينستاگرامي شما بستگي دارد، برخي لينك صفحه اصلي وبسايت را قرار ميدهند و برخي ديگر به صفحه خاصي كه براي كاربران اينستاگرام مناسب است لينك ميدهند و برخي ديگر به صفحهاي كه به طور اختصاصي براي كاربران اينستاگرامشان طراحي كردهاند.
خريد سرويس هاي ايراني و سرويسهاي خارجي اينستاگرام
۲- در توليد محتوا ثبات داشته باشيد
بدترين كاري كه براي افزايش فالوور اينستاگرام ميتوانيد انجام دهيد اين است كه به صورت نامنظم توليد محتوا انجام دهيد. در واقع اگر تعدادي فالوور هم به دست آورده باشيد با توليد محتواي نامنظم فرصت فراموش كردن برندتان را به آنها دادهايد.
براي فراموش نشدن برندتان به طور منظم محتوا قرار دهيد، برندها مانند پيجهاي سرگرمي محتواي زياد توليد نميكنند، برخي كمتر و برخي بيشتر، ولي در توليد محتوا تعادل را رعايت ميكنند و با روال ثابتي محتوا توليد ميكنند. پس اگر به طور مثال هفتهاي سه محتوا قرار ميدهيد، هميشه با همين روال حركت كنيد.
براي خريد لايك و ويو استوري كليك كن
۳– از ربات اينستاگرام استفاده كنيد
قبل از توضيح در مورد ربات، ابتدا اجازه دهيد در مورد يك روش متداول صحبت كنيم.
يكي از روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام اين است كه با ديگران ارتباط برقرار كنيم، زير پست هايشان كامنت بگذاريم(كامنت واقعي)، پست هايشان را لايك كنيم و يا آنها را دنبال كنيم .
شايد تا الان هم از اين روش استفاده كرده باشيد و بازدهي بالا و سريع آن را ديده باشيد، ربات اينستاگرام اين كار را به صورت اتوماتيك براي شما انجام مي دهد. در اين روش شما پيج هايي كه دنبال كنندگان آنها مي توانند دنبال كنندگان شما هم باشند را به ربات معرفي مي كنيم و از ربات مي خواهيد كه آنها را دنبال كند.
۴- حضور برندتان در اينستاگرام را اعلام كنيد
قطعا برند شما در خارج از اينستاگرام نيز مخاطباني دارد، مثلا بازديدكنندگان سايتان، مشتركين ايميل شما، دنبالكنندگانتان در ديگر شبكههاي اجتماعي مانند توييتر و..
يكي از بهترين روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام اين است كه در تمامي ديگر رسانههاي خود اعلام كنيد كه در اينستاگرام حضور داريد و مزيت دنبال كردن صفحه شما در اينستاگرام چيست.
يادتان باشد كه تنها نبايد از آنها درخواست كنيد كه شما را در اينستاگرام دنبال كنند، بلكه بايد به آنها دليلي براي دنبال كردنتان ارايه دهيد. و بهترين دليل اين است كه محتواهاي مفيد و متفاوت از ديگر رسانههاي خود منتشر كنيد، در غير اين صورت دليل ندارد كه مخاطبان توييتر شما يا بازديدكنندگان سايتتان در اينستاگرام نيز شما را دنبال كنند.
۵- محتوايي قرار دهيد كه دنبالكنندگان شما خواهان آن هستند
مسلما شما محتواهاي متفاوتي را براي انتشار در اينستاگرامتان در نظر گرفته ايد، اما بايد در نظر داشته باشيد كه پس از مدت كوتاهي بررسي كنيد و ببينيد كه كدام مطالب از سمت كاربران بازخورد بهتري دريافت كردهاند و مخاطبان علاقه بيشتري به آنها نشان داده اند.
به همين دليل تست كردن بسيار اهميت دارد، هر ايدهاي كه براي توليد محتوا داريد تست كنيد تا در نهايت آن محتواهايي كه بازخورد خوبي دريافت ميكنند را شناسايي كنيد. مثلا ممكن است پس از مدتي متوجه شويد كه برخي ويديوها با موضوع خاصي بازخورد بهتري نسبت به ديگر ويديوها دارند. اگر محتواهاي خاصي هستند كه براي توليد آنها وقت صرف ميكنيد ولي بازخورد خوبي ندارند، بهتر است كه با محتواي جديدي جايگزين كنيد.
كپي برداري از حساب اينستاگرام رقيب كار جالبي نيست، اما اين خيلي هوشمندانه است كه اينستاگرام رقباي خود را بررسي كنيد و ببينيد كه چه نوع محتواهايي بيشتر مورد پسند مخاطبان است، با فرض اينكه مخاطبان شما يكسان هستند اين به شما در شناخت بهتر مخاطبان كمك ميكند.
افزايش فالور و لايك خارجي اينستاگرام
۶- كار كنيد محتواي شما توسط ديگر حسابهاي فعال اينستاگرام منتشر شود
يكي از روشهاي خوب و طبيعي براي افزايش فالوور اين است كه محتواي برند شما توسط ديگر افراد فعال در اينستاگرام منتشر شود.
مثلا ميتوانيد مسابقات اينستاگرامي برگزار كنيد و مسابقه را طوري طراحي كنيد تا كابران محتواهايي را از صفحه شما منتشر كنند يا محتواهايي را با ذكر آيدي و هشتگ برند شما در حساب خود منتشر كنند.
۷- محتواي اينستاگرامتان را در ديگر رسانه هاي منتشر كنيد.
فرض كنيد رونق يك ويديوي آموزشي جديد و پرطرفدار را در اينستاگرام خود منتشر كرده و مورد استقبال مخاطبان هم قرار گرفته است. بسيار عالي، چرا به مشتركين ايميل اين محتواي عالي در اينستاگرام را اطلاع ندهم؟ شايد براي ديدن اين ويديو وارد اينستاگرام شوند و رونق را هم دنبال كنند.
۸- براي تمامي پست هاي اينستاگرام از تگ لوكيشين استفاده كنيد.
علاوه بر هشتگ از تگ لوكيشين هم استفاده كنيد. اين كار باعث ميشود پست شما در جستجوها بيشتر ديده شود و طبيعتا احتمال دنبال شدن شما بيشتر مي شود.
براي خريد سرويس هاي ديگر اينستاگرام و ديدن ترفندهاي ديگر كليك كن
۹- مسابقات اينستاگرامي كوچك اما مستمر برگزار كنيد.
حتما مسابقاتي را ديده كه از شما درخواست مي كنند تا تعدادي از دوستانتان را تگ كنيد و در مسابقه شركت كنيد. اين روش اگر يك بار انجام شود فايده زيادي براي شما نخواهد داشت، اما اگر برنامه بلند مدت داشته باشيد و مثلا هر ماه چنين مسابقاتي را برگزار كنيد، در دراز مدت فالوورهاي واقعي و ارزشمند به دست مي آوريد.
۱۰- از هشتگ ها غافل نشويد.
هنوز معجزه هشتگ ها را باور نداريد؟ استفاده از هشتگها قطعا موجب افزايش فالوور و ديدن شدن پستهاي شما مي شود. اگر حساب اينستاگرام خود را تجاري كرده باشيد، ميتوانيد از بخش آمارهاي هر پست تعداد نفراتي كه از طريق هشتگ به پست شما رسيده اند را مشاهده كنيد