ايده هاي اينستاگرامي براي رشد سريع تر فالوور
از جمله نتايج شوكه كننده اي كه در مورد اينستاگرم وجود دارد، اين است كه مسابقات، مي توانند كاربردي ترين و كم استفاده ترين ابزار در مجموعه ابزارهاي بازاريابي در اينستاگرام باشند.
مسابقات اينستاگرامي مي توانند سرعت رشد فالوورهاي شما را تا 70 درصد افزايش دهند.
مطالعات و بررسي ها نشان داده اند كه حساب هاي كاربري اينستاگرامي كه مسابقات به راه مي اندازند، طي 3 ماه 70 درصد سريع تر فالوور جذب مي كنند، كه رقم بسيار بزرگي است!
براي خريد فالوور ارزان و لايك واقعي كليك كن ...
* چرا مسابقات اينستاگرامي، تا اين حد اثر گذارند؟
مسابقات اينستاگرامي مي توانند صدها و حتي هزاران نفر را جذب كنند.اما چرا؟ كافي است تا به شرايط و نيازمندي هاي مشاركت در مسابقات اينستاگرامي توجه كنيد!
*مكانيسم رايج مسابقات اينستاگرامي:
1-قبل از هرچيز لازم است كه آن اكانت را فالو كنيد.
2-محتوا را لايك كنيد.
3-عمدتاً نياز است تا افرادي را منشن mention و يا تگ @ كنيد. (كه غالباً هر منشني خودش، منشن هاي بعدي را به دنبال دارد.)
در تمامي موارد بررسي شده، عمدتاً موارد مذكور يكسان بوده اند، اما هم چنين مي توانيد با استفاده از دستورالعمل هاي تبليغاتي و معرفي اينستاگرام، خلاقيت خودتان را نيز چاشني كنيد.
انواع مسابقات اينستاگرامي شامل موارد زير مي شود:
-دابل كليك (لايك) كنيد تا ببريد!
-مسابقات تصويري (تصاوير خود را با هشتك برند، منتشر كنيد.)
-مسابقات فروشگاهي (داخل فروشگاه يك عكس بگيريد و با هشتگ برند،منتشر كنيد)
-مسابقات متوالي (12 روز پي در پي، هرروز يك جايزه براي قدر داني و در آخرين روز با ارزش ترين جايزه، داده شود.)
-الگوريتم ها عاشق مسابقات هستند (مسابقات نظر الگوريتم ها را جذب مي كند)
همانطوري كه در داده هاي آماري ذيل مشاهده مي كنيد، مسابقات درگيري و تعامل بسياري ايجاد مي كنند و الگوريتم هاي اينستاگرامي به مسابقات بيشترين توجه رادارند و همواره آن را به كاربرانتان عرضه مي كنند. هر چه تعداد افراد بيشتري اين مسابقات را ببينند و در آن شركت كنند، تعداد افراد بيشتري را نيز به مشاركت دعوت مي كنند و اين زنجيره نيز ادامه دار مي شود.
خريد سرويس هاي ايراني و سرويس هاي خارجي اينستاگرام!
*!!! با انتشار در بهترين زمان ممكن، به عصاره الگوريتم هاي اينستاگرامي برسيد
يكي از راه هاي افزايش نتايج حاصله از مسابقات اينستاگرامي و ديگر پست هايتان، اين است كه آنها را در بهترين زماني كه مي توانند بيشترين تعاملات را برانگيزنند،منتشر كنيد.
مسابقات اينستاگرامي مي توانند تعداد كامنت ها را تا 64 برابر و تعداد لايك ها را تا 3.5 برابر بيشتر كنند.
هيچ چيزي به اندازه مسابقه نمي تواند كامنت جذب كند!به طوري كه 91% پست هايي كه بيش از 1000 كامنت دارند، مسابقه هستند.
افزايش ويو استوري و ويو پست در اينستاگرام
* اگر مسابقات اينستاگرامي به همين خوبي كه گفته مي شود هستند چرا همه از آنها استفاده نمي كنند؟
فقط 2 درصد اكانت هاي اينستاگرامي مسابقه برپا مي كنند. با اينكه همه دنبال جذب فالوور و افزايش تعداد كامنت ها و لايك هايشان هستند، اما تنها 2% از اكانت هااز مسابقات استفاده مي كنند و حتي جالب تر اينكه تنها 0.56% از پست هاي اينستاگرامي را مسابقات تشكيل مي دهند.
اين بدين معناست كه فرصت هاي خيلي زيادي وجود دارد كه مي توان از آنها بهره برد.
يكي از دلايلي كه عموماً بازاريابان از برپايي مسابقات اينستاگرامي امتناع مي كنند، اين است كه سازمان دهي و برگزاري آن، زمان زيادي نياز دارد، بايد جايزه مناسبي انتخاب و تعيين شود و سپس مسابقه به خوبي برگزار شود.
اما نكته هاي زياد را بررسي كنيد تا قانع شويد چرا بايد از مسابقات اينستاگرامي استفاده كنيد:
1-درست است كه مسابقات اينستاگرامي زمان زيادي مي گيرند تا برگزار شوند، اما مي شود با بارگذاري مسابقات مشابه، زمان بندي ها، و برنامه هاي خاص، زمان صرف شده را كاهش دهيد.
2-بهترين جايزه آن است كه كاربرانتان را تا بيشترين حدممكن هيجان زده كند،ارزش مادي آن مي تواند اندك يا بسيار باشد، اما افراد تنها در صورتي كه جايزه تان رادوست داشته باشند،در مسابقه تان شركت ميكنند.
3- انتخاب برنده مي تواند به آساني پلك زدن باشد. شانسي انتخابشان كنيد، روي كامنت ها بچرخيد و شانسي روي يكي كليك كنيد.
4-جايزه را ارسال كنيد.كوپن هاي ديجيتالي بسيار راحت هستند مگر اينكه يك كسب و كار الكترونيكي باشيد كه بتوانيد به سهولت از خدمات شيپينگي استفاده كنيد.
5-پستتان را به روز رساني كنيد، و برنده را تگ كرده و همگاني اعلان كنيد.
جايزه بايد چقدر ارزشمند باشد؟
مسابقاتي با جوايز نفيس تر تعداد بيشتري كاربر جذب مي كنند. اما حتي جوايز كم قيمت تر هم مي توانند بسيار تأثيرگذار باشند. اما نكته جالبي كه در مطالعات مشاهده شد، اين است كه ميزان جذابيت مسابقات به طور خطي و مستقيم با ارزش جوايز بالا نمي رود، بلكه عوامل مختلفي مي توانند اثرگذار باشند. براي مثال، برگزاري 10مسابقه با جايزه صد دلاري ، اثر و نتيجه بهتري نسبت به يك مسابقه 1000 دلاري دارد. اندازه كسب و كار شما، قيمت محصولاتتان و ... نيز اثر گذارند.
آيا ايده خوبي است كه براي برگزاري مسابقات با ديگر برندها شريك شد؟
مطالعات، حاكي ازآن است كه مسابقات اينستاگرامي كه با مشاركت صورت مي گيرند، بيش از 79% تعامل ايجاد مي كنند