دستورهاي افزايش فالوور واقعي اينستاگرام
تبليغات؛ معجزه افزايش فالوور
از هر فرصتي كه پيدا كرديد براي معرفي پيج اينستاگرامتان استفاده كنيد. فرقي ندارد كه آنلاين يا آفلاين؛ تبليغات هميشه كارساز است. ممكن است شما يك سايت پر بازديد، يك لينكدين يا فيس بوك قوي داشته باشيد. از اين شبكههاي اجتماعي استفاده كنيد و پيج اينستاگرامي خودتان را تبليغ كنيد.
اما تبليغ كردن در اپليكيشن اينستاگرام هم روشهاي خودش را دارد كه اگر هوشمندانه باشد، تعداد فالوورها را تا حد زيادي افزايش ميدهد. اين روشها را با هم مرور ميكنيم:
روش اول: تبليغات اسپانسري اينستاگرام
حالا كه قرار نيست پولي براي خريد فالوور فيك خرج كنيد؛ از تبليغات اپسانسر استفاده كنيد. اين نوع تبليغ، توسط اينستاگرام انجام ميشود و تاثير چشمگيري در افزايش فالوور دارد. جالب است كه در اين نوع تبليغ، ميتوانيد مشخص كنيد كه آگهي و پست شما، براي افرادِ كدام منطقه، با چه جنسيت و سني و با چه علاقههايي نشان داده شود. طبيعتا اين آپشنها برگ برنده شماست. تبليغات اسپانسري اينستاگرام رايگان نيست. در اين نوع تبليغ، با توجه به هدفها و معيارهايتان هزينه تبليغ را پرداخت ميكنيد. اين معيارها موارد زير هستند:
دسترسي(Reach): عدد ريچ مشخص ميكند كه چند نفر تبليغ شما را مشاهده كردهاند.
درگيري(Engagement): چند نفر با تبليغ شما درگير شدهاند و نسبت به آن واكنش نشان دادهاند.
بازديد(View): تبليغ شما در مجموع چند بار توسط كاربران اينستاگرام ديده شده است.
متاسفانه در ايران به دليل تحريمها همه اكانتها نميتوانند از اين تبليغ استفاده كنند. در كشورما تنها بعضي شركتها تبليغات اسپانسر اينستاگرام را براي شما انجام ميدهند كه شركت ما؛ ديدوگرام هم يكي از آنهاست.
روش دوم: اينفلوئنسر ماركتينگ
اينفلوئنسر ماركتينگ يا تبليغاتي كه اينفلوئنسرها انجام ميدهند، تاثير زيادي در بالا بردن تعداد فالوورهاي هر پيجي دارد. اما شما نبايد به هركسي كه به اسم اينفلوئنسر فعاليت دارد اعتماد كنيد. اين روزها تعداد اينفلوئنسرها به حدي زياد شده كه آدم نميداند تبليغات پيجش را به چه كسي بسپارد!
همه مدل اينفلوئنسري در اينستاگرام وجود دارد؛ پزشك، شخصيتهاي سياسي، طنزپردازها و حتي افرادي كه با جلف بازي روي انتخاب افراد تاثير ميگذارند.
از بين هزاران اينفلوئنسر، بايد بدانيد كه كدام پيج بيشترين فالوور را براي شما جذب كند.
دقت كنيد كه سرمايهتان را بيهوده خرج نكنيد. درست است كه استفاده از اينفلوئنسرماركتينگ تاثير فوق العادهاي بر افزايش فالوور اينستاگرام شما دارد، اما مسلما تبليغ لوازم آرايش وارداتي شما، در صفحه يك اينفلوئنسر كه به زيبايي طبيعي اعتقاد دارد و مخالف سرسخت آرايش كردن است؛ نميتواند براي شما فالووري جذب كند. سعي كنيد در اين مسير، مشاوري در كنار خود داشته باشيد. اگر قصد داريد تبليغ پيجتان را با اينفلوئنسر ماركتينگ انجام دهيد و تاثير اين نوع تبليغات شگفت انگيز را ببينيد پس از طريق لينك تبليغات از طريق افراد تاثيرگذار با ما در ارتباط باشيد.
روش سوم: تبليغ در صفحههاي پر طرفدار
بعضي پيجهاي اينستاگرام طرفدارهاي زيادي دارند. اين پيجها گاهي مربوط به سينما و فيلم، طنز يا مسائل پزشكي، يا اينكه يك پيج فروش لوازم آرايشيِ محبوب است كه همه راجع به آن صحبت ميكنند. اگر براي تبليغ، پيج درستي را انتخاب كنيد؛ فالوورهاي آن پيج شما را فالو خواهند كرد.
هر كدام از اين صفحهها تعرفههاي متفاوتي دارند. اين تعرفهها بر اساس تعداد بازديد و… تعيين شده است. براي اطلاع از تعرفهها معمولا بايد به دايركت اين صفحهها پيام بدهيد.
براي انتخاب دقيق پيج، براي جلوگيري از تلف شدن زمان و هزينه با يك مشاور خوب و با تجربه مشورت كنيد. ديدوگرام فهرستي كامل از صفحات پربازديد در اينستاگرام دارد كه تعرفه آنها را در اختيار شما ميگذارد. ما در ديدوگرام با يك تحليل دقيق از صفحه شما، تبليغتان را به پيجهاي مناسب ميسپاريم.
آخرِ سخن
افراد زيادي از اين ۵ روش استفاده كردهاند و تعداد فالوورهاي خود را افزايش دادهاند. اين روشها تضميني و مطمئن هستند. اينكه شما تا آخر اين مقاله با ما همراه بوديد، بسيار با ارزش است. به سايتهاي ما سر بزنيد !!!!!!!!!